Fysioterapi

Klinikkens fysioterapeuter er alle almen bredt uddannede fysioterapeuter. Alle kan undersøge, behandle og træne smerter og dysfunktioner i bevægeapperatet.

Alle kan undersøge, behandle og træne neurologiske, ortopædiske og reumatologiske patienter.

Specialer:

• Vi har stor erfaring med senior/ældre træning
  • Akutte og kroniske rygproblemer
  • Nakke- skulder problematikker
  • Migræne og hovedpine patienter, også børn.
  • Hjernerystelse, forstuvet nakke og whiplash.
  • Undersøgelse og behandling af inkontinens
  • Graviditetsrelaterede problematikker
  • Gynækologiske gener
  • Spædbørn med skæve kranier/ skævt hoved
  • Grovmotorik børn
  • Hypermobilitet
  • Dystoni
  • Idrætsskader
  • Okklusionstræning
  • Chockwave/ Chockbølgeterapi
  • Medicinsk akupunktur

Undersøgelse - Information og vejledning - Holdningskoorektion - Manuel behandling - Øvelsesterapi - Led mobilisering - Myofascial vævsbehandling (MFR) - Muscle energy teknikker (MET) - Forebyggende rådgivning - Ergonomisk vejledning - Specifik genoptræning - Funktionel træning - Okklusionstræning - Medicinsk træningsterapi (MTT) - Mc Kenzie behandling (MDT) - Kredsløbstræning - Styrketræning - Stabilitetstræning - Udspænding - Hjemmetræningsprogram - Vedligeholdelsestræning - Cryo- og thermoterapi -  Chockwave behandling - Power laser - Ultralyd - TNS - Akupunktur - Tape.

Smallmassage02 107X150
Smallmassage03 107X150
Smallmassage01 107X150

Parkinson - Sclerose - Apopleksi - Blodprop - Hjerneblødning - følger efter AIDS - Kredsløbssygdomme - CP - Cerebral Parese - Muskelsvind - Muskeldystrofi - Ataksi  - Dystoni- Paraplegi - Tetraplegi - Leddegigt - RA - Reumetoid Artrit - Psoreasisgigt - Mb. Bechterew - Sklerodermi - Artrose - Spondylose - Scoliose - Diskus prolaps - Stenose - Tennisalbu - Golfalbue - Hovedpine - Kæbespændinger - Nakkespændinger - Nakkesmerter - Rygsmerter - Muskelspændinger - Amputationer - Brandsårskader - Hypermobil - Hoftealloplastik - Knæalloplastik - Distorsioner - Ledbåndskader - Tendinitter - Deformiteter - Skulderproblemer - ACL - PCL - MCL - Korsbåndskader - Degeneration - Svimmelhed - Øresusen - Ansigtssmerter - Underlivssmerter - Torticollis - Inkontinens